Hlavní navigace

Startuje osmý ročník soutěže WebTop100

16. 4. 2009

Sdílet

Konzultační centrum Dobrý web zahajuje již osmý ročník projektu WebTop100 (www.webtop100.cz), jenž oceňuje úroveň internetových prezentací hospodářsky nejúspěšnějších českých firem. Do hlavního žebříčku jsou automaticky zařazeny webové prezentace stovky nejvýznamnějších firem na základě žebříčku CZECH TOP 100, který je sestaven dle tržeb jednotlivých firem.

Do některého z 11 oborových žebříčků se může přihlásit jakákoli firma podnikající v České republice s českými webovými stránkami. Weby lze registrovat prostřednictvím internetového formuláře, který je k dispozici na stránkách soutěže WebTop100 (www.webtop100.cz/zebricky/prihlaska), a to až do 15. června 2009. Slavnostní vyhlášení výsledků proběhne na galavečeru uzavírajícím celodenní odbornou konferenci WebTop100.

Přehled vyhlášených oborových žebříčků pro rok 2009:

  • Auto-moto
  • IT
  • Telekomunikace
  • Finance
  • Obchod a prodej
  • Průmysl
  • Energetika
  • Transport
  • E-shop
  • Potravinářství a gastronomie
  • Kultura

 

Kromě oborových žebříčků mohou firmy své weby přihlásit do některé ze dvou speciálních kategorií, kterými jsou Microsite a Marketingový nástroj. V případě microsite jde o ne zcela tradiční webové prezentace nebo jejich části, které jsou určeny především k propagaci konkrétního výrobku či služby a často mívají komunitní charakter. Za marketingový nástroj lze považovat jakýkoli nástroj využívaný pro online propagaci firmy - může se jednat o speciální webovou aplikaci, část webu či reklamní kampaň. Důležitým kritériem hodnocení bude v případě marketingového nástroje samozřejmě i jeho efektivita.

Našli jste v článku chybu?