;

SPSS se zaměřuje na komerční sféru

21. 5. 2009

Sdílet

„Je to pro nás velká čest, že si SPSS Inc. pro svoji konferenci již podruhé v historii zvolila Prahu. Oblast, ve které se dataminingový software používá, se rok od roku prohlubuje a jsem nesmírně rád, že již nyní hovoříme o šedesáti procentech využití softwaru PASW v komerční sféře. Toto číslo představuje obrovský krok dopředu, neboť ještě před 15 lety to bylo pouhých 30 procent," říká Jan Řehák, ředitel a jednatel SPSS CR.

Účastníky konference nejvíce zaujaly přednášky z oblasti risk managementu, CRM a marketingu. Tyto byly zaměřeny na využití dataminingového softwaru při odhalování podvodných a zločinných jednání, budování loajálního vztahu se zákazníky či nastavení efektivních marketingových kampaní pomocí segmentace klientů.

Kateřina Šašková, analytička z Raiffeisen stavební spořitelny říká: „Pro naši společnost byla účast na konfernci rozhodně velkým přínosem. Mám na mysli především výměnu zkušeností a získání nových podnětů, které se dají využít v praxi. Na Directions se setkávají odborníci z firem z celé Evropy i Ameriky. Můžeme zde společně hovořit o tom, co zajímavého jsme udělali, jakým způsobem jsme to udělali, a může nás to také navést na nové cesty, které jsme doposud neobjevili."

Ivan Janovskij, vedoucí oddělení skóringu a segmentace zákazníků, Telefónica O2 Czech Republic: „Konference jsme se zúčastnili, protože je pro nás vždy velmi podnětná. Lidé zde prezentují to, co dělají, čím skutečně žijí a nejeden nápad se dá prakticky použít. Kupodivu musím říci, že země střední Evropy jsou na tom mnohdy lépe než ostatní země. To, co děláme tady, na Slovensku nebo v Polsku je skutečně na špičce v oboru. Je vždy dobré ukázat, že my to dokážeme také a představit své řešení mezinárodnímu publiku."

 

Našli jste v článku chybu?