;

Společnost VOLNÝ s novým vedením

29. 1. 2009

Sdílet

Volny-managementAleš Zeman (1973), předseda představenstva společnosti VOLNÝ, vystudoval podnikové hospodářství na University of New York v Praze. V letech 1995 až 1998 působil jako manažer oddělení platebních karet v bankovních institucích, poté pracoval do roku 2000 jako manažer velkoprodeje ve společnosti ČESKÝ TELECOM. V současnosti je místopředsedou představenstva společnosti Dial Telecom. Ve společnosti VOLNÝ bude zodpovědný za vedení společnosti, její strategii a restrukturalizaci.

Volny-managementZdeněk Sivek (1969), místopředseda představenstva společnosti VOLNÝ, pracoval po absolvování Univerzity J. E. Purkyně na kapitálovém trhu. Podílel se na založení společnosti GLOBIX, později ETEL, kde zastával pozici obchodního ředitele. Založil společnost Dial Telecom v České republice, nyní je jejím předsedou představenstva. Ve společnosti VOLNÝ bude řídit denní aktivity společnosti.

Volny-managementIvo Stach (1964), člen představenstva společnosti VOLNÝ, vystudoval obor automatizované systémy řízení na ČVUT v Praze. Od roku 1997 byl angažován jako finanční ředitel v podnicích orientovaných převážně na služby. Od roku 2000 působí v oboru telekomunikací, a to ve společnosti Inway, po fúzi Dial Telecom. Současně vykonává i funkci finančního ředitele mezinárodní skupiny Dial Telecom. Ve společnosti VOLNÝ bude jako člen představenstva zodpovědný za strategické řízení financí.

Volny-managementMartin Dvořák (1973), obchodní a marketingový ředitel VOLNÝ, získal titul MBA se zaměřením na korporátní strategii na tokijské Hitotsubashi University v Japonsku a do společnosti VOLNÝ přináší zkušenosti z evropského telekomunikačního trhu. Před nástupem do společnosti VOLNÝ působil na různých manažerských pozicích ve společnosti Telefónica O2, americké společnosti Worldcom nebo jako konzultant strategie a restrukturalizace v oblasti telekomunikací. Martin Dvořák bude mít na starosti definici a rozvoj produktové strategie spolu s posilováním značky a pozice společnosti VOLNÝ na trhu. Jeho hlavním úkolem pak bude rozvoj aktivit posilujících zákaznickou orientaci společnosti a poskytování služeb s jasnou přidanou hodnotou pro zákazníky.

Našli jste v článku chybu?