Tým dosud zodpovídající za vývoj Jobru přejde do Monsteru, kde se bude věnovat rozvoji dalších mobilních nástrojů, samotná aplikace bude nadále sloužit uživatelům a je plánováno rozšiřování i na další trhy.
Vytvoření aplikace Jobr bylo motivováno myšlenkou co nejvíce zjednodušit často velmi komplikovaný proces vyhledávání talentů do firem. Uživatelé si mohli do aplikace napojit své účty z LinkedIn pro snadné vytvoření profilu a poté již mohli jednoduše procházet inzerované pracovní pozice způsobem známým hlavně z jiné mobilní aplikace - z Tinderu. U nabízené pozice odsunutím vlevo vyjádřili nezájem, odsunutím vpravo zájem.
Poté, co LinkedIn zrušil potřebné možnosti napojení na API, umožnil Jobr napojení na Facebook a vkládání životopisů z cloudových úložišť.
Jobr byl vyvinut v San Franciscu a jeho výhodou je hlavně právě to, že umožňuje rychlé přijetí nebo odmítnutí nabídky pracovního místa a pro zaměstnavatele nabízí snadno použitelné nástroje, které jim umožní nejenom vybírat ze zájemců, ale také s nimi komunikovat způsobem, který je blízký zejména generaci mileniánů.