Společnost mplsystems Limited, která má rovněž sídlo ve Spojeném království, vyvíjí a implementuje omnikanálové kontaktní centrum a řešení pro řízení služeb v terénu využívaná nejrespektovanějšími místními značkami jako například Babcock International, HomeServe, Ecomaster, ENGIE a Iceland.
Společnost mplsystems Limited byla ve výzkumu Magic Quadrant společnosti Gartner označena za „vizionáře“ pro západní Evropu zásluhou své koncepce kontaktního centra jako služby (říjen 2016) a jako významný hráč vyplňující mezery na trhu díky svému CRM centru pro zapojení zákazníků (květen 2017). Zásluhu na těchto úspěších mají zejména investice do inovací, které vedly k vytvoření flexibilní, integrované a intuitivní platformy pro správu kontaktního centra.
Společnost Field Service Management Limited je partnerem společnosti IFS při implementaci řešení ve Spojeném království a Irsku. Její tým odborných konzultantů přes řízení služeb se připojí k provozu společnosti IFS ve Spojeném království a podpoří její růst v tomto regionu. Do této doby společnost Field Service Management Limited zajišťovala podporu společnosti IFS při největších implementacích v oblasti řízení služeb ve Spojeném království.
Alex Stratis, specialista na výzkum ve společnosti IDC, transkace komentoval: „Společnost IFS akvizicí společnosti mplsystems rozšiřuje a současně posiluje svou nabídku řízení služeb. Spojením stávajících schopností společnosti IFS v oblasti řízení služeb v terénu se zdatností společnosti mplsystems spojovat příjemce služeb přes kontaktní centrum, web, text a mobilní rozhraní vzniká řešení, které umožňuje řídit získávání zákazníků integrovaněji než kdykoli předtím. Obě společnosti mají podobné hodnoty založené na inovacích a orientaci na zákazníka, což je pro efektivní integraci obou subjektů velmi důležité.“
Finanční podmínky akvizic nebyly zveřejněny.