GISTin Up věří v úspěšnost tohoto projektu a jeho autor by měl už na podzim absolvovat stáž a prezentace v Silicon Valley. Shipvio vytváří platformu, kde si zákazník sám určí cenu, kterou je ochotný za přepravu zaplatit, nebo nechá dopravce, aby mu udělali nabídku. Ze hry odpadá přeprodávání přepravy, které proces prodražuje. „Zásadní výhody našeho projektu jsou dvě. Za prvé zrychluje objednání a vyřízení přepravy. Za druhé nabízí nejlevnější řešení dostupné na trhu v daném okamžiku,“ říká autor projektu André Dravecký. Uživatelé mají přístup na platformu zdarma formou internetové nebo mobilní aplikace. Pro dopravce vzniká díky Shipviu jedno místo, kde získají zakázky a to formou online aukce. Následně platí provizi jen za uskutečněnou jízdu. „Otevírá se více možností pro firmy, což znamená více práce pro dopravce,“ dodává A. Dravecký.
GISTin Up zahájila svou činnost teprve 21. dubna 2016, nicméně se Shipvio už pracuje od ranné přípravné fáze, tedy téměř rok. Za tři týdny od zahájení činnosti registrovala společnost GISTin Up více než 60 žádostí o spolupráci. „Považujeme za velký úspěch, s jakou rychlostí a v jakém počtu přišly první poptávky. Všichni uchazeči obdrží do deseti dnů vyjádření, zda nás daný startup zaujal či nikoli. Vybrané startupy oslovíme a domluvíme další spolupráci,“ vysvětluje Vítek Šubert, šéf externích poradců GISTin Up.
Cílem společnosti je vybudovat v pražském Karlíně platformu, která by přilákala nejen české, ale i zahraniční projekty a podpořila jejich rozvoj. Jako nadstavbu nabízí GISTin Up svým projektům možnost uspět i na americkém trhu díky spolupráci se společností US Market Access.