;

SPIR „Volí internet“

15. 4. 2009

Sdílet

Internet je médium s mimořádným marketingovým potenciálem a zástupci internetového trhu se za něj dokážou osobně postavit, navíc s nadhledem a nadsázkou. Takové je hlavní poselství kampaně "Volíme internet", kterou připravilo Sdružení pro internetovou reklamu v souvislosti s vrcholícími přípravami své konference Internet Advertising Conference 2009 (http://iac.spir.cz/).

"Vizuály kampaně mají připomínat volební plakáty s parafrázemi volebních hesel a s fotografiemi vybraných internetových osobností. Doufáme, že na rozdíl od skutečné volební kampaně tímto způsobem zaujmeme a také pobavíme," komentuje Ján Simkanič, předseda Výkonné rady SPIR.

Tomáš Řehák, místopředseda VR SPIR, k tomu dodává: "Na straně internetu stojí jednoznačné argumenty, proč se na jeho využití zaměřit více než kdy jindy. Chtěli jsme k nim přitáhnout pozornost z trochu jiné strany a doufáme, že se nám díky tomu podaří vzbudit patřičnou diskusi." Slogany doplňuje poznámka, že Sdružení pro internetovou reklamu věnuje výtežek z této reklamy Nadaci na záchranu tištených titulů.

Kampaň je nasazena v hlavních oborových týdenících Strategie a Marketing & Média, v týdeníku Profit a na internetových serverech Lupa.cz, Reflex.cz atd. Zásadní způsobem také bude prezentovaná přímo v prostorách konference.

Kompletní přehled vizuálů inzerátů naleznete zde a verzi ke stažení zde.

Zájemci o účast na konferenci, která se uskuteční v úterý 21. dubna 2009 ve Slovanském domě v Praze, se mohou registrovat prostřednictvím formuláře na stránkách konference (http://iac.spir.cz/).

 

Našli jste v článku chybu?