;

Spamu po nějakou dobu vévodily nabídky hodinek

16. 4. 2009

Sdílet

Z výsledků studie za měsíc únor mj. vyplývá:

- Spam stojí firmy v průměru 182 500 dolarů za rok (vztaženo na společnost s 1 000 zaměstnanci).

- Každé procento spamu navíc vyjde firmu na 41 000 dolarů. Pokud tedy používaný spamový filtr pracuje pouze s 95% účinností, má to proti 99% úspěšnosti výrazný dopad na podnikání firmy. Každé procento se počítá.

- Společnost McAfee varuje, že množství spamu vzroste v březnu o 20 %. Březen tradičně bývá v tomto ohledu v celém roce jedním z vrcholů.

- Spolu s nutností se vyrovnat se záplavou nevyžádaných e-mailů rostou také náklady na úložná řešení.

- V únoru byla nejrozšířenějším spamem nabídka kopií značkových hodinek. Zastoupení těchto nabídek vzrostlo a na celkovém objemu spamu se podílely 20 %.

„Spam stojí firmy více, než si samy myslí," uvedl Jeff Green, senior vice president laboratoří Avert Labs společnosti McAfee. „Ovlivňuje přímo vlastní podnikání firmy a může být spojen s kybernetickou kriminalitou. Dnes je pro společnosti důležitější než kdy jindy, aby se před touto hrozbou chránily."

Více naleznete na webové adrese www.mcafee.com.

Našli jste v článku chybu?