"Na slovenském trhu jsme na špičce. A to už něco znamená. Znamená to, že desetitisíce klientů si zvolilo nás a zůstává s námi. Znamená to, že to jak to děláme se lidem líbí a ztotožňují se s tím," vysvětluje country manažer Websupportu pro Českou republiku, Martin Fojtů.
Martin Fojtů také tvrdí, že když má firma kvalitní služby a zákazníci jsou s ní spokojeni, nepotřebuje agresivní virální reklamy: „Nejlepší komunikací pro nás vždy byla spokojenost našich stávajících klientů. Oni o nás šířili dobré zprávy dál a funguje to tak nadále. V našich zeměpisných šířkách lidé stále nejsou zvyklí na to, že jsou k nim dodavatelé milí, snaží se vždy upřímně pomoci i mimo rámec předplacených služeb a podobně. "
Zákazníky na českém trhu si chce firma získat především tím, že kromě toho, co si objednají, získají něco navíc.Každý klient kromě objednaných služeb získá přístup k pravidelnému cyklu přednášek a online seminářů na různá témata jako marketing, SEO, rozvoj byznysu a podobně.
Největším lákadlem tedy nebude cena - a to Websupport otevřeně přiznává: "Nejsme nejlevnější a ani nebudeme. Jsme přesvědčeni, že hodnota služeb se nevyjadřuje tím, kolik za to zákazník zaplatil, ale co za ty peníze dostane a v jaké kvalitě. A u nás je toho stále více a více. Kvalita je něco, čím jsme si získávali zákazníky dosud a chceme v tom pokračovat i na českém trhu. "