Hlavní navigace

Slevy na internetu by měly zamířit i do menších měst

23. 3. 2011

Sdílet

Slevové servery, vznikající po vzoru amerického Grouponu jako houby po dešti, se v podmínkách České republiky zatím stále rozrůstají a hledají, jak dále rozšířit své služby a být napřed před konkurencí. Aktuální průzkum agregátoru slev www.robox.cz ukazuje, že by se slevové servery měly přestat věnovat jen metropolím a zaměřit se i na menší města.

Z dostupných statistik totiž vyplývá, že rozložení nabídek slevových serverů velmi výrazně neodpovídá skutečné poptávce. Například v Praze je uveřejňováno přes 42% všech slevových nabídek, zatímco zájem o ně má pouze 13% nakupujících. Podobná situace panuje i v Brně, kde je převis nabídky téměř padesátiprocentní, dále v Plzni, Ostravě, Ústí nad Labem a několika dalších velkých městech.

Oproti tomu menší města aktuálně bojují s opačným problémem – uživatelé o ně dle dostupných dat zájem mají, ale nabídek se jim zatím nedostává. Nejpatrnější je tento rozdíl údajně ve Frýdku Místku, kde poptávka převyšuje nabídku o více než tisíc procent, následuje Jihlava, Teplice, Karviná,  Kladno a 30 dalších měst. Vyrovnaný stav dle statistik panuje jen ve dvou městech, a sice v Olomouci a Liberci.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality