Siemens dodal kompletní komunikační řešení pro nový hotel Courtyard by Marriott Prague Airport na letišti Ruzyně.
Dodávka obsahovala systém HiPath 4000 v3.0, který je již nainstalován v hotelech Prague Marriott V Celnici a Courtyard Prague Flora v Lucemburské, server Hotel Advanced, řešení pro kontaktní centra HiPath ProCenter Enterprise a digitální a hotelové telefony.
Nainstalovaný HiPath 4000 verze 3.0 je uzpůsoben až pro 70 digitálních a 300 analogových účastníků. Na 235 pokojích je použit hotelový telefon Opal 1010S a pro administrativní práci se hotel rozhodl využívat digitální telefony optiPoint 500 Economy. Server Hotel Advanced pak umožňuje mj. i služby hlasové pošty. Personál hotelu je podle dodavatele díky tomu schopen efektivně zajistit běžnou denní agendu (např. informace typu check-in, check-out, buzení, stav pokoje, přenos příslušného jména hosta, nastavení oprávnění pro telefon apod.).
Jan Lerche, jednatel Siemens Enterprise Communications, uvedl: „Do nového hotelu Courtyard by Marriott jsme dodali klíčové řešení pro kontaktní centra, a to server HiPath ProCenter Enterprise. Tento server zajišťuje snadnou interní komunikaci s hotelovými hosty, ale je také konfigurován pro zpracování externího volání a jeho distribuci podle nastavených principů, které si definovalo vedení hotelu.“