Společnost Doxee uspořádala v pražských Vysočanech seminář, na kterém prezentovala aktuální poznatky z oblasti cloud managementu a managementu komunikace se zákazníky (Customer Communication Management – CCM). Na příkladových studiích ukázala Doxee přechod CCM na novou platformu Doxee, která nativně podporuje nasazení v cloudu, a prezentovala výhody a úspory, které taková řešení pro efektivní komunikaci se zákazníky a legální archivaci dat přinášejí.
Také společnost IDC na semináři představila výsledky svého výzkumu o komerčním využití IT. Výzkum, který provedla na respondentech v regionu CEE, ukázal, že více než 40 % respondentů považuje za nejvyšší aktuální prioritu v oblasti IT řešení schopnost technologií adaptovat se na rychle se měnící podnikatelské prostředí. Za neméně důležité označili odpovídající také snižování nákladů v této oblasti a zvyšování bezpečnosti IT aplikací. Z odpovědí také vyplynulo, že se respondenti u svých externích dodavatelů IT služeb nejvíce potýkají s dlouhými reakčními dobami, vysokými cenami a neschopností těchto dodavatelů dodržovat stanovené termíny. Podle IDC je ideálním řešením těchto slabých míst právě přechod na cloud.
Také společnost InfoTrends indikovala, kam se bude komunikace se zákazníky v budoucnu ubírat a za současné klíčové trendy ovlivňující komunikaci se zákazníky označila technologické, ekonomické, kulturní a vládní aspekty.
Specialisté z Accenture se věnovali tematice Cloud analytics a účastníkům konference ukázali, jak technologie cloudu a důkladná analýza umožňují společnostem lépe nacházet a využívat potřebné informace ze svých dat pro dosažení úspor. Na příkladech prezentovali, jak přinášet sdělení cílovým skupinám ještě efektivněji, vytvářet pro příslušnou oblast podnikání nové hodnoty a zajistit veškeré předpoklady pro zodpovědné rozhodování o klíčových otázkách firmy.