Tři celodenní setkání, která proběhnou od září do listopadu v pražském hotelu Holiday Inn, budou zaměřena na obory Customer Intelligence, Risk Management a Information Management. Tyto akce se budou konat v průběhu podzimních měsíců, od poloviny září až do konce listopadu. Každá konference se zaměřuje na specifické téma, které bude v průběhu jednoho dne podrobně rozebráno za účasti specialistů ze SAS Institute ČR i externích řečníků z dalších společností.
• Customer Intelligence Roadshow, 12. září 2012
• Risk Management Roadshow, 4. října 2012
• Information Management Roadshow, 17. října 2012
V průběhu úvodní konference budou účastníkům představena témata v Customer Intelligence, zaměřená na analýzu zákaznických dat a zvyšování hodnoty zákazníka. Následující setkání se zaměří na Risk Management a je cíleno zejména na ty potenciální účastníky, kteří chtějí získat ucelený pohled na míru rizik spojených s jednotlivými podnikovými procesy v bankovním a pojišťovacím sektoru. Řešení pro Information Management bude předmětem setkání, v rámci kterého budou představeny a diskutovány přednosti integrovaných informačních databází v organizaci.