;

Růžena Barešová nastoupila do managementu společnosti Adastra

30. 10. 2014

Sdílet

Mezinárodní konzultační a softwarová společnost Adastra přivítala nového člena týmu. Na pozici Business Development Manager nastoupila Růžena Barešová, která má více než 10leté zkušenosti z působení v mezinárodních IT firmách. V této pozici bude mít za úkol identifikování nových obchodních příležitostí na trhu a zároveň zastřešení marketingového oddělení.

Po více než 10 letech v korporacích jsem se rozhodla pro změnu. Adastra pro mě vždy byla synonymem mladé, dynamické a vysoce profesionální společnosti a tak jsem se rozhodla přijmout tuto pracovní výzvu. V rámci mého obchodního působení tak vidím přirozenou cestu, jak zúročit své znalosti, kontakty i zkušenosti z IT,“ uvádí Růžena Barešová, Business Development Manager společnosti Adastra.

Ve svém volném čase Růžena Barešová sportuje, cestuje a zbytek volného času tráví s rodinou a přáteli. V osobním i profesním životě se Růžena snaží být vždy pozitivní a má ráda výzvy. 

Čtěte také:
→ Problematika Event Driven Marketingu v praxi
Cílem obchodního EDM – Event Driven Marketingu – je nabídnout klientovi produkt/službu právě v okamžiku, kdy ho nejvíce potřebuje, říká Jaroslav Chalupa, CRM Architect společnosti Adastra.
→ Být šampiónem stojí hodně úsilí
Kdo se chce stát šampiónem, musí mít v sobě touhu. Touhu uspět a vyhrát, ať už v životě, byznysu nebo ve sportu říká Pavel Kysela ze společnosti Adastra.

Zaujal vás tento článek?
Zaregistrujte se k odběru našeho e-mailového newsletteru. Každý týden tak pohodlně získáte přehled o důležitých událostech v IT branži.

G+

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality