;

Renocar vsadil s Infinity na efektivnější řízení

14. 12. 2009

Sdílet

„V těžké době ekonomické krize jsme hledali způsob, jak nahradit výpadek příjmů z prodeje nových aut. Ekonomický informační systém Microsoft Dynamics NAV zvýšil průchodnost servisních zakázek společností. To nám umožnilo, při jinak stejných zdrojích, obsloužit více zákazníků v daném čase,“ prozradil své protikrizové opatření Pavel Vránek, spolumajitel společnosti Renocar.

Společnost figuruje na českém trhu již od roku 1990. Tento autorizovaný dealer vozů značek BMW, MINI, Opel a Chevrolet, se rozhodl podpořit svůj růst cestou sjednocení podnikových procesů. Zavedení nového informačního systému předcházela analýza původního řešení, které nezvládalo pokrývat změny v jednotlivých procesech ve společnosti. Tyto souvisely zejména s jejím prudkým růstem v posledních letech.


Informační systém Microsoft Dynamics NAV byl zvolen na základě mnoha úspěšných projektů v automobilovém průmyslu a díky referencím zvoleného partnera Infinity. Více informací o implementaci a konkrétních přínosech naleznete na www.infinity.cz/Stranka/microsoft-dynamics-nav-podporuje-prodej-bmw.

Našli jste v článku chybu?