V loňském roce nejvíce posílila kompetence testování, ve které firma zaznamenala nárůst o 23 %. Firmě se také podařilo vytvořit řešení nová, ať již se jednalo o Principal Atlassian, Principal Testify jako nové řešení v oblasti online zkoušek odborné způsobilosti, Security Scan v rámci kompetence Principal Cyberinsurance či rozšíření IoT řešení Principal TeleHealth.
Principal také rozšířil partnerství se společnostmi Oracle a Microsoft, jehož výsledkem jsou mimo jiné ocenění, která společnost získala v soutěži Microsoft Award.
Na české trhu se firmě podařilo získat několik nových klientů, a to mimo oblasti financí a telekomunikací, které historicky tvořily největší část zákaznického portfolia. Firma se stala preferovaným dodavatelem v oblasti outsourcingu IT služeb u několika nových zákazníků, především ve vývoji na Microsoft technologiích, v analýze nebo v testování.
Struktura činnosti Principal engineering v roce 2020
Principal v roce 2020 pokračoval v mezinárodní expanzi. Po založení slovenské pobočky v roce 2019 se společnost zaměřila na německy mluvící země DACH regionu a v regionu Severní Ameriky založila novou pobočku v Kanadě.