;

Personální změny v marketingu T-Mobile

2. 7. 2007

Sdílet

Novou ředitelkou marketingu T-Mobile Czech - Consumer Segment se stala Alexandra Korman. Na této pozici střídá Petra Dvořáka, který je pověřen vedením útvaru Category and Product Management.

A. Korman působí na různých pozicích v úseku marketingu společnosti T-Mobile od roku 2003. Před příchodem do společnosti T-Mobile získávala zkušenosti a znalosti trhu v oblasti marketingu v řadě společností v ČR (Eurotel, Colgate Palmolive) a v zahraničí (Bank Austria Creditanstalt, Slovak Gas Industry). Po absolvování Vysoké školy ekonomické v Bratislavě studovala Alexandra Korman management na Univerzitě v Passau a produktový management na Univerzitě George Washingtona.

Do nově vytvořené pozice Manažerky nadlinkové komunikace a médií ve společnosti T-Mobile 1. června nastoupila Denisa Fuksová. Ve společnosti T-Mobile Czech Republic působí již od roku 2003 jako Manažer médií. Zkušenosti z mediálního a reklamního trhu získala v agenturách Ogilvy&Mather a Carat, kde pracovala na pozici Vedoucí týmu plánování nákupu médií pro následující klienty: Český Telecom, Staropramen, Emco, Ivax, Nutricia, SCA Hygiene Products a řadu dalších.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality