Uživatelé People Manageru mohou sledovat využití kapacit a nákladů, snadno vybírat a schvalovat alokace vhodných pracovníků, sledovat požadavky na projektové zdroje, výkazy odvedených prací, a další. Aplikace, kterou na trh uvádí konzultační společnost Principal engineering, je určena všem firemním zákazníkům z oborů financí, telekomunikací, IT, obchodu, státní správy a dalších oborů. Pracovat s ní lze jak v IT prostředí zákazníka, tak i ve stále oblíbenějším cloudu.
„S rostoucí oblibou využívají lidé pro práci jednoduché nástroje, které jsou snadno dostupné a snadno se nastaví podle potřeb. Takovým požadavkům vyhovuje naše služba People Manager, která firemním uživatelům umožňuje efektivní správu alokací pracovníků a projektů. Produkt cílí i na zahraniční uživatele, kteří se s ním dnes již úspěšně seznamují,“ říká Miloš Tkáčik, generální ředitel společnosti Principal engineering.
Řešení podporuje všechny potřebné činnosti, které firemní projektový a resource management při práci s lidskými zdroji denně zajišťuje. Jedná se o aktuální přehledy pracovníků a jejich alokací na projektech včetně správy projektů a zákazníků. Unikátní funkcí jsou optimalizované výběry dle poptávek a schvalování požadavků. Reporty umožňují inteligentní pohledy na aktuální přehledy čerpání financí, pracovních kapacit a jejich využití.
Čtěte také:
→ Zájemců o homeoffice přibývá, tuzemské firmy ale práci z domova příliš nepodporují
Hlavním důvodem je, že chtějí mít nad zaměstnanci lepší dozor.
→ 6 tipů pro zvládání obtížných rozhovorů se zaměstnanci
Dobrá komunikace je klíčem k úspěchu vedoucích pracovníků, jak se však chovat, aby podřízený nezačal zbytečně dávat průchod svým emocím, aby schůzka nesklouzla v nesmyslnou výměnu názorů a aby byla opravdu produktivní?