Mezi nové prognostické funkce služby Oracle CRM On Demand Release 17 patří flexibilní fiskální kalendáře pro produktivnější řízení podnikových operací, možnost zpracovávat předpovědi příjmů i množství výrobků a průběžně porovnávat informace s aktuálními i historickými prognózami pro aktivní řízení řetězce.
Na pomoc se zvyšováním prodeje přináší Oracle CRM On Demand Release 17 vylepšení v oblasti použitelnosti a nově přepracované uživatelské rozhraní, jehož velikost mohou obchodní týmy měnit podle svých představ a v němž pomocí nového zobrazení Head-Up Display rychle najdou relevantní informace. Obchodníkům se v něm budou lépe spravovat seznamy a pomocí nástroje Oracle Mobile Sales Assistant mohou přizpůsobovat popisky používané v terénu.
Oracle CRM On Demand Release 17 maximalizuje efektivitu řízení podnikového řetězce pomocí automatických pracovních postupů pro řízení prodeje, marketingu, služeb a obchodních kanálů. Zároveň urychluje generování hodnoty a poskytuje přesné a naprosto aktuální informace.
Oracle CRM On Demand pomáhá šetřit čas potřebný na správu pomocí automatických nástrojů pro migraci a načítání dat. Oracle Migration Tool On Demand slouží k migraci úprav z jednoho prostředí do druhého a Oracle Data Loader On Demand k vytváření, aktualizaci a mazání obrovských objemů dat.
Rozšířená funkčnost služby Oracle CRM On Demand Release 17 pro správu vztahů s partnery nově podporuje správu delegovanou na partnery a poskytuje analytické funkce pro registraci obchodních případů, financování, řízení řetězce a další.
Oracle CRM On Demand Release 17 kromě osmnácti dosud podporovaných jazyků podporuje nově také brazilskou portugalštinu a norštinu. Lokalizace spolu s funkcemi pro práci s více měnami přispívají k vyšší efektivitě uživatelů a kvalitě informací, neboť uživatelé mohou pracovat ve svém rodném jazyce.
Oracle CRM On Demand Life Sciences Edition přináší jedinečné funkce pro rychlé obchodní prezentace plus zjednodušenou správu a vykazování vzorků. Farmaceutické společnosti mohou díky tomu dosáhnout maximální efektivity každé interakce, snížit náklady, zkvalitnit distribuci a působnost.