;

Oracle představuje Oracle CRM On Demand R17

12. 4. 2010

Sdílet

Mezi nové prognostické funkce služby Oracle CRM On Demand Release 17 patří flexibilní fiskální kalendáře pro produktivnější řízení podnikových operací, možnost zpracovávat předpovědi příjmů i množství výrobků a průběžně porovnávat informace s aktuálními i historickými prognózami pro aktivní řízení řetězce.

Na pomoc se zvyšováním prodeje přináší Oracle CRM On Demand Release 17 vylepšení v oblasti použitelnosti a nově přepracované uživatelské rozhraní, jehož velikost mohou obchodní týmy měnit podle svých představ a v němž pomocí nového zobrazení Head-Up Display rychle najdou relevantní informace. Obchodníkům se v něm budou lépe spravovat seznamy a pomocí nástroje Oracle Mobile Sales Assistant mohou přizpůsobovat popisky používané v terénu.

Oracle CRM On Demand Release 17 maximalizuje efektivitu řízení podnikového řetězce pomocí automatických pracovních postupů pro řízení prodeje, marketingu, služeb a obchodních kanálů. Zároveň urychluje generování hodnoty a poskytuje přesné a naprosto aktuální informace.

Oracle CRM On Demand pomáhá šetřit čas potřebný na správu pomocí automatických nástrojů pro migraci a načítání dat. Oracle Migration Tool On Demand slouží k migraci úprav z jednoho prostředí do druhého a Oracle Data Loader On Demand k vytváření, aktualizaci a mazání obrovských objemů dat.

Rozšířená funkčnost služby Oracle CRM On Demand Release 17 pro správu vztahů s partnery nově podporuje správu delegovanou na partnery a poskytuje analytické funkce pro registraci obchodních případů, financování, řízení řetězce a další.

Oracle CRM On Demand Release 17 kromě osmnácti dosud podporovaných jazyků podporuje nově také brazilskou portugalštinu a norštinu. Lokalizace spolu s funkcemi pro práci s více měnami přispívají k vyšší efektivitě uživatelů a kvalitě informací, neboť uživatelé mohou pracovat ve svém rodném jazyce.

Oracle CRM On Demand Life Sciences Edition přináší jedinečné funkce pro rychlé obchodní prezentace plus zjednodušenou správu a vykazování vzorků.  Farmaceutické společnosti mohou díky tomu dosáhnout maximální efektivity každé interakce, snížit náklady, zkvalitnit distribuci a působnost.

Našli jste v článku chybu?