;

Oracle CRM On Demand: data uložena na serverech v EU, soulad s legislativou zaručen

8. 3. 2011

Sdílet

Společnost Oracle oznámila, že u svých hostovaných řešení Oracle CRM nyní dokáže zaručit, že data se budou fyzicky nacházet v zemích Evropské unie. Ukládat kritická data o zákaznících v této podobě zjednoduší firmám dosažení shody s regulačními požadavky.

Oracle CRM On Demand je řešení nabízené jako služba SaaS, aplikace je hostována na serverech Oracle. Zákazníci je nově nyní mohou používat ve verzi, kdy se jejich data hostovaná společností Oracle budou nacházet v zemích EU, což není zatím úplně obvyklé. Zásadní je to především pro organizace, které v důsledku legislativních požadavků nebo svých interních předpisů mají speciální požadavky na ukládání citlivých dat. Týká se to například organizací veřejného sektoru nebo finančních institucí.

„Oracle CRM On Demand je naší nejrychleji rostoucí aplikací,“ uvedl Steve Fearon, viceprezident oblasti EMEA pro řešení CRM On Demand ve společnosti Oracle. „Možnost hostovat tuto aplikaci lokálně znamená významný krok, který umožní, aby evropské firmy ve větší míře přijímaly model SaaS. Firmy ani regulační instituce nyní nemusejí mít obavy z toho, kde se nacházejí citlivá data o zákaznících. Zaznamenáváme, že řada velkých a středních podniků očekává od modelu SaaS ekonomické i další přínosy. Evropským firmám, které mají zájem využívat řešení CRM v podobě SaaS, nyní můžeme zaručit, že hostované řešení bude kritické informace fyzicky uchovávat opět v EU.“

Našli jste v článku chybu?