;

Océ předvede na veletrhu Reklama, Polygraf 2012 systém řízení zakázek

16. 3. 2012

Sdílet

Velkoformátová divize Océ Display Graphics bude letos prezentovat řešení, která podle tiskového vyjádření společnosti reflektují trendy a potřeby průmyslu výroby reklamy. Cílem je ukázat produkty a služby, které mohou oslovit malé, střední, ale i velké firmy. Vedle standardních produktů, mezi které patří řada tiskáren Océ Arizona (na veletrhu zastoupena ve variantě Océ Arizona 360 GT) a řada stolových univerzálních plotrů Kongsberg (na veletrhu zastoupen modelem Kongsberg i-XL 42), bude společnost Océ letos prezentovat ucelený soubor softwarových produktů Esko, zaměřený na segment výroby reklamy. Cílem je ukázat zákazníkům, jak mohou za pomocí Esko programů zvýšit produktivitu svých procesů a uspořit náklady.

Prvním z prezentovaných softwarových produktů je Esko WebCenter, který je určený pro řízení komunikace mezi zadavatelem tisku a výrobcem. Jde o systém, který podle svých autorů umožňuje zjednodušit a kontrolovat kroky vedoucí ke správnému zadání zakázky do výroby. Umožnuje oběma stranám spolupracovat pomocí webového prohlížeče nad reálnými daty v případě korekur, schvalování jednotlivých požadovaných úprav v zadávané grafice a logování změn. Celá komunikace se děje prostřednictvím centrálních dat umístěných na serveru.

Dalším produktem je software s názvem Automation Engine. Pomáhá urychlovat a automatizovat veškeré procesy spojené s přípravou a tiskem zakázek. Cílem je mít předem přednastavené procesy, a pak je na jedno tlačítko uvádět do chodu. Výsledkem je zvýšení produktivity a snížení chybovosti, což přináší nemalé finanční úspory.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality