Jiří Dvorjančanský bude přímo podřízený viceprezidentovi pro rezidentní zákazníky Josemu Perdomovi a bude odpovědný za marketing hlasových i datových služeb pro rezidentní zákazníky, služeb pro SOHO segment, produktový management, rozvoj obchodu a věrnostních programů. Současně bude zodpovídat za marketing služeb určených pro domácnosti, jako jsou vysokorychlostní O2 Internet nebo digitální O2 TV.
Jiří Dvorjančanský (40) přichází do společnosti Telefónica O2 Czech Republic ze skupiny Deutsche Telekom, kde působil 11 let na vedoucích manažerských pozicích v oblasti obchodu a marketingu. Pracoval jako výkonný ředitel marketingové divize T-Mobile Česká republika, na stejně významnou pozici byl následně jmenován i v T-Mobile Německo. V rámci mezinárodních aktivit působil také ve funkci člena dozorčí rady T-Mobile UK a byl stálým členem mezinárodní marketingové rady skupiny T-Mobile. Do skupiny Deutsche Telecom přišel Jiří Dvorjančanský z pozice obchodního ředitele společnosti COTY.
Jiří Dvorjančanský je absolventem ČVUT v Praze a National Polytechnique Institutu v Grenoblu ve Francii, kde mu byl udělen diplom D.E.A. Následně získal titul MBA po absolvování EMBA programu univerzity Thunderbird v Praze.