;

Novým vlastníkem společnosti SPSS je IBM

4. 11. 2009

Sdílet

Spojení softwaru SPSS s portfoliem IBM potvrzuje a zesiluje vedoucí postavení na trhu predictive analytics. Software SPSS obohacuje řešení IBM o prediktivní analýzy a matematické modely a pomáhá budovat chytřejší planetu. Díky unikátní technologii a metodologii, mohou být postupy predictive analytics nasazeny do stávajících obchodních procesů pro lepší a rychlejší rozhodování a perspektivní obchodní výsledky.

Ruku v ruce s touto akvizicí jde i návrat ke značce SPSS. SPSS chtělo zkratkou PASW (Predictive Analytics Software) vyjádřit základní roli svých softwarových nástrojů v moderním rozhodování. 40ti-letá tradice vedoucí značky na statistickém trhu tak bude pokračovat.

„Jsme si vědomi toho, že letošní přejmenování celého portfolia produktů společnosti SPSS na PASW bylo náročné a i proto bychom se rádi k původním názvům produktů vrátili co nejdříve. Proto spolu se začátkem prodeje verze Statistics 18 dochází i k přejmenování produktů na IBM SPSS,“ říká ředitel SPSS CR, Jan Řehák.

Změnou vlastníka SPSS se pro stávající zákazníky nic nemění, naopak budou nyní moci těžit z technologií a dovedností obou společností a plně využít znalostí oboru a společně poskytované podpory. Součástí akvizice je i příslib zvýšení investic do vývoje produktů Predictive Analytics, a proto se jistě mohou zákazníci těšit na další nové verze softwaru.

V prohlášení IBM je uvedeno, že IBM hodlá i nadále řídit inovace softwaru Predictive Analytics společnosti SPSS a využít jeho silné stránky v mnoha aspektech pro rozšíření portfolia IBM.

Našli jste v článku chybu?