Cílem změny byla hlavně lepší přehlednost bez velkého množství podstránek, a jednodušší a modernější grafika odpovídající současným trendům. Mobilní uživatelé uvítají přenos menšího objemu dat a jednodušší ovládání. Kromě toho je web IBA CZ plně responzivní, tzn. obsah se vždy přizpůsobí rozlišení i velikosti displeje koncového zařízení.
„Zaměřili jsme se především na pohodlí uživatelů. Z analýz dosavadních stránek vyplynulo, že mobilní uživatelé velmi často přichází na web IBA CZ zjistit adresu nebo telefon. Proto uživatelům, kteří přistupují na nový web z mobilních zařízení, nabízíme snadné volání či navigaci do jedné z našich poboček hned z úvodní stránky a zároveň možnost rychle se podívat i na produkty a řešení IBA CZ. Oproti tomu desktopovým uživatelům nabídnou stránky nejprve vizualizaci našich řešení a další informace o firmě,“ říká generální ředitel IBA CZ Aleš Hojka.
Nový web IBA CZ vznikl v rámci aktivit inovačního oddělení INIBA, jehož úkolem je nacházet a zkoušet nové technologie.