Společnost Microsoft má od 1. srpna novou obchodní a marketingovou ředitelku. Stala se jí Belgičanka Carmen Du Bois. Stejně jako její předchůdce, Petr Karásek, bude zodpovědná za koordinaci obchodních divizí a realizaci marketingových aktivit společnosti.
„Velmi se těším na spolupráci s českými kolegy a pevně doufám, že mé dosavadní zkušenosti přispějí ke zdárnému využití všech příležitostí, které český trh nabízí,“ uvedla Carmen Du Bois při příležitosti svého jmenování.
V roce 1994 Carmen Du Bois úspěšně ukončila studium filologie na univerzitě v Gentu a poté v roce 2005 získala titul MBA General Management na Vlerick Leuven Gent Management School. Než ve stejném roce nastoupila do Microsoftu, působila na pozici obchodní a marketingové ředitelky ve společnostech Hostbasket (dnes Telenet) a Dewildecbt (dnešní Explio). Do České republiky přichází po šestiletém působení v belgické pobočce Microsoftu, kde byla v zodpovědná za obchod, marketing, obchodní plánování, sjednocenou komunikaci a jednu dobu také za vedení divize Information Worker.
Do Prahy se přistěhovala se svým partnerem a psem a mezi její hlavní záliby patří sport, četba a společné akce s přáteli. Petr Karásek opustil pozici obchodního a marketingového ředitele po třech a půl letech, ale v Microsoftu i nadále rozvíjí svůj potenciál. Od 1. května zastává pozici manažera pro obchodní plánování a operace pro střední a východní Evropu.