;

Ness otevírá kompetenční centrum mobility

9. 7. 2012

Sdílet

Nové mobilní aplikace, které budou uživatelé moci využívat pro přístup k podnikovým informačním systémům, podle Nessu respektují možnosti jednotlivých mobilních platforem a podnikových systémů a zvyšují tak efektivitu práce mimo kancelář. Kompetenční centrum mobility navazuje na dosavadní zkušenosti z řady projektů a implementovaných služeb, které Ness v minulosti realizoval pro mobilní operátory a korporátní zákazníky. Jednalo se například o O2 Office Connector, Orange Business Mail a další.

„Mobilní zařízení a služby umožňují zaměstnancům přístup k podnikovým datům a dokumentům bez ohledu na čas a místo, a díky tomu stoupá produktivita pracovníků. Navíc mobilita představuje další prostor, jehož využití může výrazně pozitivně ovlivnit samotný business,“ říká Jan Čaboun, Mobile Competence Manager společnosti Ness Technologies. „S množstvím nově připojených mobilních zařízení se však zároveň zvedají firemní náklady na mobilní komunikaci, rostou nároky na správu zařízení a podporu uživatelů, zhoršuje se firemní bezpečnost a znesnadňuje se péče o firemní IT infrastrukturu. Činnost kompetenčního centra mobility se zaměřuje jednak na podporu podnikových mobilních strategií, ale i na zvýšení bezpečnosti a efektivity podnikové mobilní komunikace,“ dodává Čaboun.

„Například mobilní telefony či tablety zaměstnanců, obsahující citlivá firemní data, jsou tak stále „zajímavější“ pro případné využití resp. zneužití třetími stranami. Vysoké je i riziko ztráty nebo krádeže. Ness proto poskytuje řešení, které umožní podstatné zvýšení bezpečnosti firemních dat v mobilních zařízeních. Spolu s tím nabízí jednotnou správu mobilních platforem s různými operačními systémy a poskytuje efektivní uživatelskou podporu,“ vysvětluje Čaboun.


Našli jste v článku chybu?