;

Mobiletech 2014 přinesl vizi mobility jako nástroje pro byznys

10. 4. 2012

Sdílet

Cílem bylo představit nejnovější mobilní technologie a jejich využití jako nástroje pro obchod a marketing, zlepšení mobility zaměstnanců a zvýšení kvality služeb poskytovaných koncovým uživatelům. Na konferenci zazněly prezentace leaderů v oboru: Cleverlance Enterprise Solutions, hlavního partnera akce, Google, Acision, Kvados, FLS, eMan, KPMG, Slevomat a dalších.

Prezentována zde byla témata týkající se:

-    Identifikace klíčových obchodních příležitostí, překážek a trendů
-    Tabletů a ostatních inteligentních zařízení v podnikovém prostředí
-    Vývoje distribučních kanálů pro uživatele mobilních technologií
-    Zhodnocení zabezpečení a technologických překážek v infrastruktuře

V průběhu programu bylo možné shlédnout konkrétní případové studie prezentované Mojmírem Prokopem z Komerční banky, Laszlem Szetnicsem z MasterCard Czech Republic, Pavlem Petřekem z Inmite, Michalem Trnovským ze Slovak Telekomu nebo Jiřím Vítkem z Telefónica Czech Republic. Více informací o tom, co řekli naši delegáti o této akci, a o dalších plánovaných konferencích SmithNovak naleznete na www.smithnovak.cz.

Našli jste v článku chybu?