Česká republika je jednou z dvaadvaceti zemí, ve kterých Microsoft začíná od dnešního dne prodávat řešení Microsoft Dynamics AX for Retail. Řešení míří na střední a větší obchodní společnosti, které s jeho využitím budou moci propojit pokladní řešení, prodej, správu skladů i celého dodavatelského řetězce s propagačními a obchodními aktivitami, správou financí a analytickými nástroji.
Hlavní podporované funkce Microsoft Dynamics AX for Retail
Kromě standardních vlastností informačního systému Microsoft Dynamics AX jsou v novém řešení pro retail dostupné i specifické funkce pro oblast přímé podpory obchodu a jeho propojení s rozhodováním a plánováním. Patří mezi ně například:
- centralizovaná správa prodejny,
- flexibilní pokladna integrovaná přímo do informačního systému,
- podpora prodeje a reklamních akcí,
- snadná rozšiřitelnost s globální podporou,
- otevření možností vícekanálového prodeje,
- podpora hardwarových a platebních standardů.