Michal Lojek (44) bude zodpovídat za posílení vnímání značky Lenovo v segmentu chytrých telefonů v České republice a dosažení vedoucího postavení na trhu.
Před nástupem do společnosti Lenovo působil Michal Lojek na pozici ředitele divize mobilních telefonů Ericsson. V roce 1996 přivedl tuto značku na trh mobilních telefonů v České republice a dosáhl s ní pozice lídra na trhu. V roce 2003 pak dokázal oživit značku Sagem v České republice a zejména na Slovensku. V této společnosti zastával funkci obchodního a marketingového ředitele pro Českou republiku a Slovensko. Od roku 2007 řídil divizi mobilních telefonů ve společnosti Brightpoint, kde měl jako obchodní ředitel pro východní Evropu zodpovědnost za 16 trhů v tomto regionu.
Michal Lojek vystudoval Přírodovědeckou fakultu Univerzity Karlovy a absolvoval MBA program. K jeho zálibám patří zejména ruská literatura a myslivost.
Čtěte také:
→ Lenovo kupuje od Googlu divizi Motorola Mobility
Divize mobilních telefonů Googlu bude k mání za 2,91 miliardy USD, tedy přibližně za pětinu ceny, kterou Google za Motorolu zaplatil v roce 2012.
→ Radim Janda je novým generálním ředitelem Ericssonu ČR
Radim Janda byl jmenován novým generálním ředitelem pro Ericsson Česká republika a zároveň Account Managerem pro O2 Česká republika. Funkci převzal 1. července 2014.