;

Mall Group mění strategii a posiluje partnerský prodej

20. 4. 2017

Sdílet

Mall Group představil novou B2B strategii pro následující období. Jejím hlavním pilířem se stává partnerský prodej. Ten v současné době využívají desítky velkých tuzemských obchodů, přičemž jejich počet se chystá společnost zásadním způsobem navýšit. Mall Group nabízí především významný dosah v rámci středoevropského regionu; prostřednictvím skupiny Mall Group se nabízí působit na šesti evropských trzích s dosahem k více než 60 milionům potenciálních zákazníků.

Mall.cz poskytne svým partnerským obchodníkům silné zázemí důvěryhodné značky, marketingovou podporu i služby zákaznické podpory dostupné 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Produkty partnerů jsou zařazeny v příslušných kategoriích internetového obchodu Mall.cz a zákazníci si je mohou vyzvedávat na výdejních místech Mall.cz po celé České republice. Mall bude partnerské produkty propagovat prostřednictvím výkonnostního marketingu na cenových srovnávačích a ve vyhledávačích, v pravidelně distribuovaných newsletterech i dalšími on-line a off-line kanály.

„Pro mnoho výrobců a obchodníků se může spolupráce v rámci partnerského programu stát vstupní branou do Evropy. I díky tomu věříme, že se nám podaří do konce roku zapojit do partnerského prodeje přes stovku obchodníků,” uvádí Dušan Zábrodský, který je v Mall Group zodpovědný za partnerský prodej a zahraniční pobočky. „Nehledáme obchodníky na krátkodobé zaplnění mezery v portfoliu, ale naopak partnery, kteří nám pomohou strategicky dotvořit celistvost produktové nabídky. Zákazníci u nás chtějí nakupovat i velmi specializovaný sortiment, proto chceme spolupracovat s obchodníky, kteří jsou experti, a zákazníkům dát možnost vyřešit veškeré svoje nákupy online.“

Aktuální nabídku produktů i jejich cenotvorbu má vždy pod kontrolou partnerský prodejce, který může zakoupené zboží distribuovat přímo ze svých skladů nebo prostřednictvím výdejních míst Mall.cz. Mall.cz již v současné době spolupracuje s několika desítkami partnerských obchodníků, kteří jeho prostřednictvím nabízejí své produkty. Partnerský prodej bude do budoucna jedním z hlavních pilířů dalšího rozvoje Mallu ve všech zemích, který i díky tomu nabídne nejucelenější a nejatraktivnější nabídku produktů napříč všemi obory. Plánem skupiny je mít do konce roku přes 100 zapojených obchodníků, kteří budou mít 15% podíl na obratu.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality