Od 7. září 2009 rebranduje AP Moller-Maersk Group svoje logistické impérium. Sloučením logistických služeb doposud známých pod brandem Maersk Logistics a přepravních služeb zastupovaných značkou Damco pod jediný brand Damco tak upustí od značky Maersk Logistics v oboru logistiky a přepravy.
Přestože Maersk Logistics a Damco společně v minulém roce přepravili zakázky v objemu více než 500 000 TEU od 10 000 zákazníků a jejich společný obrat dosáhl 2,8 mld. dolarů, jsou často vnímány jako logistická divize rejdaře Maersk Line, největšího kontejnerového přepravce na světě. Rebranding Maersk Logistics a Damco pod jedinou značku Damco tak může být chápán jako snaha o odloučení logistiky (Maersk Logistics) od brandu Maersk Line a získání nezávislejší pozice na přepravním trhu.
Tato změna bude přínosem hned v několika oblastech: přinese jednotnou identitu společnosti nejenom vůči zákazníkům, ale i vůči zaměstnancům a umožní zvýšit prodejní aktivity na českém trhu. Mělo by tak dojít i k dalšímu rozvoji nezávislé značky Damco.
Nový Chief Executive Officer Maersk Logistics a Damco Rolf Habben-Jansen k tomu říká: „Nová značka povede k jednotnosti vystupování společnosti a uvolnění kapacit, které využijeme k zaměření se na to, co náš zákazník chce koupit. Pro naše zákazníky musí být komunikace s námi bezproblémová a co nejjednodušší."
Značka Damco, stejně jako značka Maersk Logistics jsou součástí skupiny A.P. Moller Maersk Group s centrálou v Kodani.Damco provozuje leteckou přepravu, námořní přepravu (kusové i celokontejnerové zásilky), služby přidané hodnoty (celní deklarace, pojištění přepravy, vnitrozemskou přepravu námořních kontejnerů z evropských přístavů apod.). Portfolio Maersk Logistics zahrnuje skladování a distribuci, Supply Chain Management, konzultace v oblasti Supply Chain Management či integrovaná logistická řešení.