Microsoft na český trh uvedl lokalizovanou verzi podnikového řešení pro řízení vztahů se zákazníky Microsoft Dynamics CRM 4.0, jehož předností má být především jednoduchost jeho používání
Ta je dána zakomponováním do známého a běžně používaného prostředí aplikace Microsoft Office Outlook. Nová verze současně přináší nové funkce, které umožňují zrychlit zpracování zákaznických dat, automatizují některé operace a současně umožňují všem uživatelům získat lepší přehled o informacích obsažených v CRM řešení.
„Žádný obchodník se nemusí práci s Microsoft Dynamics CRM dlouze učit, neboť stále pracuje v prostředí, které je mu již velmi dobře známé. Při plnění svých standardních úkolů v Outlooku již v podstatě zadává data do CRM systému, což usnadňuje bezproblémové přijetí tohoto řešení koncovými uživateli,“ říká Jaroslav Salva, manažer divize Microsoft Dynamics.
V nové verzi Microsoft Dynamics CRM byly dále doplněny funkce, které umožňují zrychlit zpracování zákaznických dat, automatizují některé operace a současně umožňují všem uživatelům získat lepší přehled o informacích obsažených v CRM řešení. Výrazně se také prohloubila integrace s dalšími systémy z dílny Microsoftu, což pro zákazníky představuje získání dodatečné hodnoty z investice vložené do Microsoft technologií.
Microsoft Dynamics CRM 4.0 je možné nasadit a využívat dvěma různými způsoby. Buďto jako standardní instalaci na serverech společnosti, která systém používá, nebo jako partnersky hostované řešení, ke kterému zákazník přistupuje prostřednictvím internetu, a to jako ke službě poskytované partnerem společnosti Microsoft. Oba modely jsou přitom dodávány jako funkčně zcela stejný produkt, a zákazník si tak může zvolit jemu nejlépe vyhovující způsob nasazení. Zvolený model bude navíc možné v průběhu času měnit podle toho, jak se budou vyvíjet potřeby každého ze zákazníků.
Mezi hlavní novinky a vylepšení řešení Microsoft Dynamics CRM 4.0 patří následující:
- Vylepšení propojení s aplikací Outlook – seznamy naposledy použitých CRM tabulek a záznamů, ke kterým se přiřazují e-maily, schůzky, kontakty a úkoly v aplikaci Outlook, možnost práce s více e-maily najednou, vylepšení hromadné korespondence prostřednictvím Microsoft Office Word a možnost importovat data z prostředí Microsoft Office Excel.
- Pokročilá, tzv. multitenant architektura, jež umožňuje provozovat nebo hostovat více zákazníků na jednom CRM serveru.
- Nové funkce v oblasti Business Intelligence - pohledy napříč různými tabulkami a průvodce pro vytváření uživatelských sestav.
- Automatizace procesů prostřednictvím nástroje workflow, jež usnadňuje práci koncovým uživatelům.
- Spolupráce s Microsoft Office Communications Server 2007, který umožňuje sledování stavu kontaktů a možnost zahájení komunikace přímo z aplikace Microsoft Dynamics CRM.
- Rozšířené možnosti pro globální firmy zahrnující podporu 25 jazyků a obchodování v různých měnách.
Microsoft Dynamics CRM 4.0 bude finálně k dispozici ve více než 25 jazykových verzích. Anglická jazyková verze je pro nové a stávající zákazníky a partnery dostupná již od ledna tohoto roku, česká jazyková mutace je k dispozici právě nyní. Stávající zákazníci, kteří využívají programu Sofware Assurance pro Microsoft Dynamics CRM, mají možnost získat novou verzi tohoto produktu bez dodatečných poplatků. Partnersky hostované řešení Microsoft Dynamics CRM bude pro zákazníky v České republice dostupné od dubna tohoto roku.
Zkušební 90denní verzi Microsoft Dynamics CRM 4.0 si můžete stáhnout ze stránek www.kazdytozna.cz.