Hlavní navigace

Lenovo hlásí růst podílu na českém trhu s počítači

17. 5. 2011

Sdílet

Společnost Lenovo zaznamenala v České republice v prvním čtvrtletí roku 2011 více než 19 tisíc prodaných počítačů, což znamená celkový tržní podíl ve výši 10,0 %. V porovnání s prvním kvartálem loňského roku to představuje zvýšení počtu prodaných kusů o 39,1 %, zatímco trh celkově zaznamenal pokles o 33,5 %. Jedná se již o druhé období po sobě, ve kterém společnost zaznamenala dvouciferný tržní podíl. V klíčovém předvánočním období roku 2010 dosáhla společnost Lenovo zatím nejvyššího podílu 11,8 %.

V loňském roce počet prodaných kusů u počítačů značky Lenovo dosáhl téměř 98 tisíc kusů, tj. o 54,9 % více než v roce 2009. Tato čísla vyplývají z údajů o stavu trhu, které zveřejnila výzkumná společnost IDC ve svých čtvrtletních zprávách PC Tracker.

Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?