Hlavní navigace

Konica Minolta vstupuje na trh CRM

18. 7. 2016

Sdílet

Konica Minolta vstupuje do nové oblasti softwarových služeb. Na trh uvádí vlastní řešení CRM systému, který pomůže firmám dosáhnout lepších výsledků v oblasti obchodu, marketingu a servisu. Tento systém je možné propojit s již existujícím portfoliem tiskových i dokumentových řešení Konica Minolta. Nevyžaduje vlastní server ani obsluhu firemním IT specialistou. Je proto vhodný i pro menší společnosti, které neionvestují do náročnějších řešení.

„CRM systém rozšířený o naše řešení, umožňuje zákazníkům shromáždit veškerá data obsažená například i ve firemních dokumentech a využít je k dosažení vyšších zisků a lepších obchodních vztahů,“ řekl Pavel Čurda, generální ředitel Konica Minolta Business Solutions Czech.

Schopnost propojení CRM systému s multifunkčními tiskovými přístroji Konica Minolta umožňuje například automaticky přiřadit naskenované papírové faktury ke smlouvám uloženým v systému, či dosáhnout významných časových úspor při přepisování údajů do elektronické podoby. „Praktickým příkladem spojení našich produktů je automatické uložení kontaktů z naskenované vizitky přímo do kontaktů v telefonu zákazníka,“ uvedl P. Čurda.

CRM systém lze nainstalovat na server zákazníka či využívat plnohodnotnou variantu přímo v cloudu. Systém je tak k dispozici i malým a středním společnostem, které nedisponují vlastní IT infrastrukturou, nebo si nemohou dovolit investice do jejího pořízení. Ke každé variantě poskytuje Konica Minolta služby zajištění provozu a servisu celého řešení.

Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?