„V současné době prudkých změn podnikatelského prostředí a nových nároků ze strany zákazníků roste zájem o stále sofistikovanější řešení. Zatímco poptávka po hardwaru je relativně stálá, je třeba tohoto trendu využít a více se zaměřit na moderní služby, které dokážou přínos celého řešení pro zákazníka několikanásobně zvýšit,“ řekl Masatoshi Matsuzaki, President Konica Minolta.
Konkrétní cestu k dalšímu růstu vidí Konica Minolta v posílení kompetencí své partnerské sítě. To se týká i situce v České republice. Partnerská síť Konica Minolta byla společností Gartner označena jako jedna z největších a nejvíce loajálních v oboru.
V Barceloně byla českým zástupcům nepřímého prodeje představena nabídka nejnovějších služeb a softwarových novinek. „Je jasné, že přeměna z prodejce hardwaru na obchodníka orientovaného na software a služby není jednoduchá. Podpora našich partnerů je proto nyní na prvním místě a byla také hlavním posláním letošní konference,“ upřesnil M. Matsuzakï.
Mezi nové trendy v oblasti tiskových řešení patří zejména digitalizační služby, systémy pro správu a oběh dokumentů, cloudové služby, zabezpečení dokumentů nebo využívání mobilních zařízení. „Konkrétní možnost pro novou nabídku služeb vidíme například ve využívání datových uložišť, o která dnes jeví zájem stále více zákazníků ze segmentu SMB. Ti však na druhou stranu mnohdy nechtějí investovat do odborného personálu. A to je prostor, kde mohou naši partneři nabídnout instalační a servisní služby Konica Minolta,“ řekl Ken Osuga, President Konica Minolta Business Solutions Europe.
Konica Minolta představila svou vizi také v oblasti ekologie. Cílem do roku 2050 je především snížení uhlíkové stopy o 80 % a další zvyšování efektivity ve využívání zdrojů. Za své aktivity v rámci ochrany životního prostředí obdržela Konica Minolta již řadu ocenění. Jako vůbec první společnost v oboru například získala významnou ekologickou známku Blue Angel již v roce 1992 a stejného ocenění dosáhla i letos.
Čtěte také:
→ Zájem o digitalizace roste u menších podniků, niku chce obsadit Konica Minolta
→ Konica Minolta se více zaměří na zákazníky v regionech