Nová služba zákazníkům umožní mimo jiné snížit náklady na IT správu a čas nezbytný pro odstraňování závad. Servis zajistí nově vytvořená síť padesáti techniků po celé České republice. Služby outsourcingu a správy serverů realizuje Konica Minolta již u více než třiceti zákazníků z různých oborů.
„Od roku 2010 dodáváme našim zákazníkům tisková a dokumentová řešení včetně serverů, jejich komplexního monitoringu a vzdálené správy. Nabídka kompletní správy IT je jen dalším logickým krokem k poskytování ještě ucelenějších služeb,“ řekl Michal Sommer, produktový manažer Konica Minolta Business Solutions Czech a dodal:
Základem nové služby je dohledový software, který monitoruje všechny servery a pracovní stanice klienta. Díky němu jsou naši technici automaticky informováni jak o pravidelných požadavcích na údržbu, tak o hrozících problémech. Kromě automatického monitorovacího systému je k dispozici rozhraní HelpDesk, pro zadávání požadavků na údržbu IT.
Mezi další služby nabízené v rámci kompletní správy IT patří například údržba serverů či datových uložišť, nastavení e-mailových účtů, aktualizace operačních systémů, služby zálohování a archivace, správa antivirového řešení nebo pravidelná modernizace výpočetní techniky. „Jako určitou nadstavbu nabízíme také zorganizování školení pro uživatele výpočetní techniky, implementaci mobilních technologií či další individuálně sjednané služby podle přání našich zákazníků,“ doplnil M. Sommer.