;

Konference Web Analytics poradí, jak porozumět statistikám

30. 4. 2009

Sdílet

Ve čtvrtek 28. května 2009 od 9 hodin se v Konferenčním centru City v Praze uskuteční již třetí ročník odborné konference konzultačního centra Dobrý web, která je určena pro marketingové ředitele a specialisty, správce reklamních kampaní a všechny, kdo se zajímají o možnosti internetového marketingu a především vyhodnocování efektivity jeho nástrojů. Hlavním tématem celodenní konference je tentokrát Web Analytics – statistiky webu a jejich vyhodnocování (http://konference.dobryweb.cz/).

„Celodenní program je sestaven tak, aby všem účastníkům poskytl praktické rady, tipy a návody, jak maximálně využívat potenciálu, který skrývají statistiky webu a další analytické nástroje. Cílem je pomoci účastníkům konference přesněji a důsledněji vyhodnocovat návratnost investic do webu a on-line i off-line reklamních kampaní. Věříme, že velkým lákadlem budou také zahraniční řečníci – Pere Rovira ze Španělska bude hovořit o měkkých metrikách a Johannes Oppermann z rakouské pobočky společnosti Google se zaměří na celkové pojetí webové analytiky,“ upozorňuje na tipy v programu vedoucí Dobrého webu Luboš Plotěný.

Zájemci o účast se mohou registrovat prostřednictvím internetového formuláře na webu konference.

z programu konference:

  • Megatrendy webové analytiky - multichannel tracking, behaviorální segmentace
  • Jaké zvolit KPI pro netransakční web
  • Srovnání analytických nástrojů
  • KPI pro reklamní kampaně dle životního cyklu produktu
  • Vytváření efektivních e-mailingů podle výsledků měření
  • Analýza chování návštěvníků webu

Aktuální informace a zajímavosti z přípravy konference jsou dostupné i v rámci sociální sítě Twitter.com (http://twitter.com/KonferenceWA).

Za řečnický pult se postaví zkušení specialisté na webové analýzy a zástupci řady společností, které se v oblasti online marketingu úspěšně pohybují. Svůj příspěvek přednese například Milan Kryl (LMC), Vladislav Bureš (Proximity), Roman Appeltauer (Vodafone), Jakub Mach (MicroMedia) nebo Vít Smékal (OMD). K programu přispějí i konzultanti Martin Kopta a Pavel Jašek (Dobrý web).

Pořadatelem konference je konzultační centrum Dobrý web, mediálním partnerem pak CIO Business World.cz.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality