;

IBM: Koncept „chytřejšího obchodování“ umožní lépe poznat potřeby zákazníka

17. 9. 2012

Sdílet

IBM rozšířila svou iniciativu pro oblast chytřejšího obchodování, tzv. Smarter Commerce, o nová cloudová softwarová řešení a služby, které společnostem umožní zákazníka okamžitě situovat do centra svých aktivit a tím zvyšovat tržby a zajistit značce stabilní věrnost:

–   IBM Marketing Center – řešení spadající pod IBM SmartCloud – kombinuje digitální analýzu s funkcemi pro řízení marketingových procesů v reálném čase. Toto řešení podle tiskového prohlášení IBM umožní marketingovým ředitelům naplňovat potřeby zákazníků díky rychlé analýze vzorců nákupního chování. Takto získané informace lze pak zužitkovat v podobě  individualizovaných nabídek.

–    Nová nabídka řízených služeb klientům umožní rychleji a efektivněji implementovat a spravovat systémy pro eCommerce.

–    Nové řešení pro strategické řízení zásob, dostupné v místě působení společnosti jako řešení SmartCloud, podle IBM urychluje a zdokonaluje řízení dodavatelů, snižuje rizika a usnadňuje dodržování norem a předpisů.

Našli jste v článku chybu?