IBM rozšířila svou iniciativu pro oblast chytřejšího obchodování, tzv. Smarter Commerce, o nová cloudová softwarová řešení a služby, které společnostem umožní zákazníka okamžitě situovat do centra svých aktivit a tím zvyšovat tržby a zajistit značce stabilní věrnost:
– IBM Marketing Center – řešení spadající pod IBM SmartCloud – kombinuje digitální analýzu s funkcemi pro řízení marketingových procesů v reálném čase. Toto řešení podle tiskového prohlášení IBM umožní marketingovým ředitelům naplňovat potřeby zákazníků díky rychlé analýze vzorců nákupního chování. Takto získané informace lze pak zužitkovat v podobě individualizovaných nabídek.
– Nová nabídka řízených služeb klientům umožní rychleji a efektivněji implementovat a spravovat systémy pro eCommerce.
– Nové řešení pro strategické řízení zásob, dostupné v místě působení společnosti jako řešení SmartCloud, podle IBM urychluje a zdokonaluje řízení dodavatelů, snižuje rizika a usnadňuje dodržování norem a předpisů.