Reklamní kampaň, která neunikla pozornosti občanů a médií, spustila včera společnost LCS.
Její myšlenkou je ztvárnění sloganu podnikových informačních systémů Helios: „Správné informace pro správná rozhodnutí“. Asociuje scénu z akčních filmů, kde hrdina, vyzbrojený správnými informacemi přestřihne správný drát, odpojí tak bombu a tím odvrátí hrozící katastrofu.
„Pozornost občanů i médií nás pochopitelně velmi těší,“ říká k situaci Martina Králová, ředitelka marketingu LCS. „Je však škoda, že média o naší kampani napsala dříve, než ji měla možnost vidět celou a než mohla získat úplné informace. Nicméně podobná mírná nadsázka je podle mého názoru právě to, co dnešní, v mnoha případech fádní reklamu oživí,“ dodává.
Kampaň, která obsahuje jednak zhruba 80 billboardů při hlavních automobilových tazích, hodiny s atrapou bomby na sloupech veřejného osvětlení a polep zadní části meziměstských autobusů Student Agency a další média, bude možno shlédnout od dnešního dne v Brně, v Praze a na dalších místech.