Postupem času rozšířil portfolio svých služeb také o vývoj tiskových řešení a aplikací na míru. Za celou dobu působení společnosti Janus se ve vedení vystřídali 3 členové z rodu Janušů – zakladatel Karel Januš, jeho bratr Petr Januš a syn Martin Januš.
1992-1997: Janus uvedl značku Kyocera na český trh laserových tiskáren. Společnost byla zaregistrována 20. února 1992. Přestože se celý tým skládal jen z několika rodinných členů, dokázal uspokojit tiskové potřeby náročných klientů, mezi něž patřila například Česká národní banka, Škoda, Středočeská energetická aj. Hlavním prodejním argumentem nově zaváděné značky Kyocera byla její technologie, založená na komponentách s vysokou odolností. Často se však využíval i originální tiskový jazyk Prescribe, s jehož pomocí bylo možné obohatit tehdejší textové výstupy o grafické prvky, loga, formuláře či nativní tisk čárových kódů, a to bez nutnosti cokoliv měnit v zákazníky používaných aplikacích.
1997-2002: Janus začal růst a ujídat konkurenci prodejní koláče. Původně čistě rodinná firma se začala transformovat v dynamicky se rozvíjející společnost, která se rozrostla přibližně o 20 pracovních pozic. Pro zboží se přestalo jezdit dodávkou a místo garáže se začal používat nově vybudovaný vlastní sklad. Nová marketingová koncepce začala více zviditelňovat výhody značky Kyocera, což záhy přilákalo nové partnery. Prodejní obrat, který se v předešlých letech konstantně pohyboval okolo 20 milionů Kč, začal pravidelně narůstat a postupně se vyšplhal až na 82 milionů Kč. Janus se začal více zabývat vývojem a implementací vlastních tiskových řešení, která v kombinaci s tiskovými produkty Kyocera zvyšovala úspory provozních prostředků a usnadňovala jejich používání. Výsledkem byl například program Barcer pro potisk etiket čárovými kódy, který si oblíbila společnost PVT, nebo tiskové řešení VMB, které vzniklo na přání Ministerstva životního prostředí a umožňovalo zabezpečit a vyzvednout tiskové úlohy uživatele až po jeho autorizaci osobním kódem.
2002-2007: Trh se začal měnit, zavedené zvyklosti přestávaly fungovat. Místo očekávaného růstu v nově otevřeném segmentu digitálních kopírek se zpočátku dostavilo spíše zklamání. Poučením do života byl pro Janus i výsledek partnerské spolupráce na novém tiskovém řešení. Vidina náhlého úspěchu a nedostatečné smluvní zajištění projektu podnítilo partnera ke zneužití důvěry pro svůj vlastní prospěch a k odlákání připravovaných zakázek. Souhra několika nezdarů však v roce 2005 motivovala Janus k zásadní proměně. Výsledek nového systému řízení, decentralizace kompetencí a vyjasnění prodejních strategií se dostavil hned v následujícím roce, kdy se zdvojnásobil počet prodaných kopírek a celkový prodejní obrat narostl o 40%. Pětiletí bylo nakonec uzavřeno obratem 165 milionů Kč.
2007-2012: Janus dokončil MyQ a vyrazil s ním do světa. Systém byl původně zaměřen na zabezpečení tisku a snížení tiskových nákladů a svou cenou mířil do konkurencí opomíjeného segmentu malých a středních firem. Během několika let si získal oblibu i v zahraničí, což vedlo k založení několika poboček. Pětapadesátičlenný tým si ke svým 20. narozeninám nemohl přát lepší projev důvěry a uznání od svých zákazníků a partnerů než prolomení ročního obratu 200 milionů Kč.