Microsoft Dynamics CRM díky Konektoru rozšiřuje ekonomický systém Pohoda v oblasti nástrojů pro řízení vztahů se zákazníky a řízení obchodních aktivit firem (CRM). Z řešení budou těžit stávající či budoucí uživatelé Pohody, kteří chtějí pracovat s možnostmi poskytovanými specializovaným systémem pro tuto oblast. Výhodou je, že platformu Microsoft Dynamics CRM lze využít i pro další firemní aplikace, a může tak řešit i jiné požadavky na informační systém včetně individuálních. Přínosem tedy nemusí být jen vlastní CRM funkcionalita, nýbrž i další funkce pro řízení firemních procesů.
Konektor provádí synchronizaci dat mezi Microsoft Dynamics CRM a systémem POHODA následujícím způsobem:
Firmy a kontakty se synchronizují s adresářem Pohody, uživatelé tedy již nemusí udržovat zákaznickou databázi zvlášť v každém systému. Ze systému POHODA lze dále načítat zásoby do Microsoft Dynamics CRM a obchodníci tedy vidí, jaké produkty mohou nabízet, jaké jsou ceny či jaký je stav na skladu. V Microsoft Dynamics CRM mohou kontakty a produkty využít pro vlastní obchodní činnost (vytváření příležitostí, nabídek, aktivit apod.) a jednotlivé příležitosti dovést do fáze přijaté objednávky. Jakmile takovou objednávku označí jako splněnou, přenese ji Konektor volitelně do systému Pohoda, kde se o ni již postarají k tomu určení pracovníci.