Čísla jasně ukazují na to, že noví majitelé tabletů se rozhodli držet osvědčené platformy a volí iPad 2 spíše než konkurenční přístroje jako je Motorola Xoom (což je podle našeho názoru prozatím jediný skutečný konkurent iPadu a iPadu 2). Podle Piper Jaffray je iPad 2 vyprodán prakticky u všech prodejců, kteří jej minulý týden v pátek v USA naskladnili, tedy jak v obchodech Apple, tak elektro řetězcích Best Buy a obchodních domech Target. V internetovém obchodě Apple je momentálně u iPadu 2 uváděna dostupnost do tří až čtyř týdnů.
Za výrazným nárůstem prodejů během prvního víkendu je především větší množství prodejen, které iPad 2 při uvedení nabídly - zatímco první generaci bylo zpočátku možné zakoupit pouze v obchodech Apple, druhá je, jak jsme již uvedli, dostupná i ve dvou dalších řetězcích.
Z průzkumů které agentura provedla mezi lidmi čekajícími ve frontách před obchody Apple vyplývá, že zhruba 70 procent z nich první generaci iPadu nemělo a zároveň 77 procent z nich vlastní iPhone. Nakolik jsou odhady prodejů které provádí Munster správné ukáže až oficiální zpráva Apple (v minulosti byly podobné odhady prodeje první generace iPadu značné přestřelené, naopak v případě iPhone 4 se ukázaly jako podhodnocené).
Situace na severoamerickém trhu by podle všeho neměla ovlivnit plánované uvedení iPad 2 na další trhy (včetně Česka), může ale naznačovat, že i v Evropských zemích bude v prvních týdnech prodeje iPad 2 nedostatkovým zobožím.