Inveo díky této akvizici doplnilo svou budovanou e‑commerce omnichannel strukturu o komplexní řešení umožňující obchodníkům efektivní plánování zásob, dostupnosti zboží i cenové politiky.
Po loňské akvizici logistického startupu DoDo rozšiřuje Inveo své portfolio o RiverBit, technologický integrátor, specializující se na optimalizaci firemních procesů. Na základě využití moderních technologií dokáže RiverBit předpovědět poptávku, a díky tomu zvýšit dostupnost zboží, eliminovat odpisy skladových zásob, umožnit přesnější a efektivnější plánování i cenovou politiku. Předpověď zohledňuje sezonní trendy, počasí, geografii, roční období i probíhající marketingové akce a na základě práce s BIG data a daty ze skladových systémů pak přináší přesnou analýzu výhledu poptávky.
„Našimi zákazníky jsou především větší retailoví obchodníci, kterým dodáváme technologii a know-how v rámci optimalizace dodavatelského řetězce. V momentě, kdy jim nasadíme automatizované technologie, zvyšujeme dostupnost zboží – tím pádem zisk. Zároveň eliminujeme nadbytečné skladové zásoby, což vede k další finanční optimalizaci,“ uvádí Alexander Čopák, jednatel RiverBit, a dále dodává: „Spolupráce s Inveo nám dává prostor pro další posílení naší pozice a expanzi na zahraniční trhy.“