K funkčnostem Informačního systému K2 přibyla v letošním roce správa zásilkových služeb, která umožní uživatelům sledovat a evidovat firemní zásilky. Řešení je součástí modulu Marketing, a má tak přímou vazbu na dodavatele či odběratele.
„Správa zásilkových služeb přináší zákazníkům například přehled o obsahu konkrétního balíku, možnost plánování a objednávání svozů, sledování historie stavu zásilek atd. Zároveň mohou uživatelé vytvářet zásilky přímo z dokladů prodeje, kontrolovat je před odesláním, tisknout štítky pro dopravce či zasílat informace svým zákazníkům,“ říká Tomáš Szkandera, vedoucí vývoje pro oblast marketingu.
„Další užitečnou ‚vychytávkou‘ modulu Marketing je vkládání aktivit přímo k danému dokladu, tedy k faktuře nebo zakázce. Uživatel nyní může k vybranému dokladu snadno vytvořit novou aktivitu, nebo pouze přiřadit aktivitu již existující. A díky tomu je na každém dokladu ihned vidět poslední komunikace se zákazníkem týkající se právě tohoto dokladu. Při založení aktivity se navíc automaticky předem vyplní základní údaje jako odběratel, dodavatel, zodpovědná osoba atd. V případě zasílání dokladů e-mailem se vytvoří automaticky celá aktivita,“ dodává Szkandera.
Jednotný způsob práce přináší také nové elektronické adresy, které zajišťují konzistenci databáze kontaktů, umožňují zápis dat a nastavení čtyř nejčastěji používaných typů adres napříč celým Informačním systémem K2.