;

Infor inovoval své CRM řešení Epiphany

2. 4. 2010

Sdílet

Nová verze produktu, kterou již používá 13 předních společností včetně Pier 1 k získání zpětné vazby od zákazníků, zahrnuje přes 39 inovací, jejichž cílem je integrovat marketing, prodej a služby a tím optimalizovat vztahy se zákazníky.

 

Novinky

  • Infor CRM Epiphany je řešení, které pomáhá firmám provozovat kampaně v souladu s preferencemi zákazníka, úzce integrovat marketing napříč příchozími i odchozími komunikačními kanály, zvýšit produktivitu prodeje hlubším pochopením zákazníků, efektivněji řídit marketingové a prodejní zdroje a změnit kontaktní centra na zdroje zisku.
  • Nová verze Infor CRM Epiphany Outbound Marketing obsahuje modul External Data Access (externí přístup k datům), díky němuž mohou uživatelé provozovat kampaně v reálném čase, zvyšovat flexibilitu při jejich vytváření a využívat informace získané z celé organizace.
  • Vylepšení řešení v oblasti vnějšího marketingu umožňuje lepší opakovanou použitelnost informací, což se pozitivně projevuje na rychlosti a flexibilitě při vytváření a vedení kampaní.
  • Nová funkcionalita pro e-mail marketing zvyšuje úroveň flexibility a personalizace, takže pracovníci marketingu mohou vytvářet sofistikovanější a relevantnější e-mailové kampaně.

 

Našli jste v článku chybu?