;

Infor dodává Inforce Everywhere k propojení řešení Salesforce CRM s ERP

13. 3. 2012

Sdílet

Řešení Inforce Everywhere je nativně postaveno na Force.com, sociální podnikové platformě společnosti salesforce.com určené k tvorbě zaměstnaneckých sociálních aplikací. Integrací dat řešení Infor ERP se Salesforce CRM údajně poskytuje Inforce Everywhere uživatelům komplexní pohled na zákazníky a pomáhá jim zvýšit prodej a dosáhnout vyšší zákaznické spokojenosti.

Inforce Everywhere zpřístupňuje zákaznické informace z ERP systému v Salesforce CRM, přičemž dodává pracovníkům zodpovědným za kontakt se zákazníky informace, jako jsou například dodávky, faktury, pohledávky a návratnosti. Inforce Everywhere synchronizuje klíčová data jako kontakty, nabídky a objednávky s informacemi v ERP systému. Klíčem k propojení ERP, CRM a jakýchkoliv dalších aplikací je Infor10 ION. Uživatelé mohou nyní vytvářet a spravovat kontakty a zákazníky jak v ERP, tak v CRM systémech – díky propojení přes jednotné rozhraní, jež pomáhá vyhnout se problémům s tradičními formami integrace a přitom nabídnout různé možnosti pro integraci dalších aplikací.

Řešení Inforce Everywhere je dostupné pro řešení Infor10 ERP Enterprise (LN), Infor10 Distribution iBusiness (A+) a Infor10 Distribution Business (SX.e) a dalšími ERP aplikacemi plánovanými pro příští rok.

Našli jste v článku chybu?