;

IBM Smarter Commerce chce přiblížit firmy zákazníkům

2. 10. 2011

Sdílet

Iniciativa IBM Smarter Commerce podle tiskového vyjádření společnoisti pomáhá firmám efektivně uvádět na trh, prodávat a propagovat výrobky a služby. Zároveň podporuje zákaznickou loajalitu v době sociálních sítí, chytrých telefonů a online nakupování. Pro firmy tak je  důležité, aby byly připraveny včas zjistit změny v online chování a přizpůsobit jim marketing, zákaznický servis a dodavatelský řetězec. Například výrobce elektroniky může využít integrovaná řešení  Smarter Commerce pro nákup od dodavatelů, marketing produktů a služeb, obchodní transakce, stejně tak jako logistický a zákaznický servis.

IBM odhaduje, že tento nový softwarový trh, jehož je lídrem, dosáhne hodnoty 20 miliard dolarů jen do roku 2015. Hlavní hnací silou v tomto procesu budou organizace, které budou stále častěji hledat možnosti automatizovat marketing a prodej, aby podpořily zákaznicky orientovaný obchodní přístup. Jednou z řady firem, které již řešení využívají, je obchodní řetězec Carrefour. Ten využívá nový systém pro obchodní plánování a znovuobjednávání od dodavatelů, aby využil informace o místě nákupu v rámci věrnostního zákaznického programu.

IBM uvedla také cloudová řešení, která pomohou společnostem reagovat na měnící se zákaznické a obchodní nálady. Nová řešení „Commerce-as-a-Service“ a „Social Media Marketing“ sdružují technologii klíčových nedávných akvizicí IBM jako Unica, Coremetrics a Sterling Commerce se zkušenostmi z vývoje a výzkumu IBM.

Nová softwarová řešení jsou navržena tak, aby pomohla společnostem a institucím chytře automatizovat inerakce s dodavateli a obchodními partnery. Dokáží také automaticky proměnit tržní informace v marketingové a obchodní tahy a propojovat online, mobilní a sociální kanály s kamennými obchody. IBM rovněž oznámila otevření Global Center of Competence for Smarter Commerce. V novém kompetenčním centru, jež bude součástí  IBM Global Business Services, působí konzultanti, kteří klientům na celém světě pomáhají řešit problémy týkající se nakupování, marketingu, prodeje a služeb.

Našli jste v článku chybu?