;

IBM Pulse 2011: klíčem k rozvoji je správa služeb

1. 3. 2011

Sdílet

„Věnujeme příliš mnoho času, peněz a energie na věci, které mají velmi malý dopad,“ řekl Sabbah v úvodu svého vystoupení. „IT by se mělo zaměřit na analytickou oblast, hledat příležitosti, zachycovat trendy, optimalizovat operace, plánovat a rozvrhovat či řídit a minimalizovat rizika.“ Podniky podle něj nedokáží často správně rozlišit, které oblasti jsou klíčové pro spokojenost zákazníků či nárůst výnosů a které naopak mají menší dopad a měla by jim být dána nižší priorita. IT by se navíc mělo vyvarovat investic do řešení v „silech“ – tomu by měla zabránit právě integrovaná správa služeb, která pokryje široké spektrum oblastí od cloudu přes optimalizaci systémových zátěží až po sdružování dat a informací. Třemi hlavními slogany pro řetězec IT služeb by podle Sabbaha měly být viditelnost, kontrola a automatizace.

 

Několik zajímavých postřehů nabídli během plenární přednášky zákazníci jako byl Madge Mayer ze State Street Corporation: „V IT nás zajímají výhradně projekty s návratností pod 12 měsíců, “ prohlásil Mayer a dodal: „dnes už nemůžeme čekat na byznys, aby nám řekli co nového potřebují, ve chvíli kdy to na to přijdou je už (v současném konkurenčním prostředí – pozn. red.) vlastně pozdě.

 

Letošní Pulse, pořádaný v konferenčním centru MGM Grand v Nevadském Las Vegas, je zajímavý nejen tématy, ale i vysokou návštěvností – na 7000 účastníků představuje značný nárůst a ukazuje to na rostoucí poptávku po řešení pro transformaci IT a byznysu.  Další novinky a oznámení z konference vám nabídneme v článcích v průběhu dneška a zítřka.

Našli jste v článku chybu?