;

IBM pomáhá firmám zlepšit jejich prezentaci na webu

24. 9. 2010

Sdílet

Společnost IBM představila softwarové portfolio IBM Customer Experience Suite, vhodné pro vytvoření dynamické webové prezentace pro spotřebitele. Ta by měla být přehledná, interaktivní a personalizovaná, přičemž ji bude možné spravovat jak prostřednictvím tradiční webové stránky, tak prostřednictvím mobilního zařízení.

Portfolio obsahuje analytické nástroje, funkce pro sociální sítě, nástroj pro správu webového obsahu, dále pak portál, mashupy a mobilní funkce umožňující organizacím zvyšovat svou schopnost přilákat a udržet si zákazníky, tvořit cílenou reklamu a marketing a zvyšovat celkovou loajalitu zákazníků. Nový software umožňuje firmám vytvářet například vysoce personalizované formy interakce díky analýze a následným přizpůsobením na preference, chování a nákupní zvyklosti uživatelů, ovšem stejně tak se dokáže orientovat podle použitého přístroje, místa, na němž se dotyčný uživatel nachází a též podle pocitů návštěvníků.

Vedle toho IBM Customer Experience Suite umožňuje lépe chápat a ovlivňovat návštěvníky prostřednictvím jedinečné, na míru šité uživatelské zkušenosti, kdy jsou využity blogy, chatovací fóra, videa i mobilní funkce. Podporuje konverzace s uživateli i mezi nimi prostřednictvím online komunit a umožňuje majitelům firem řídit tvorbu a dodávání obsahu, bohaté mediální prezentace, spouštění kampaní nebo realizaci průzkumů mezi zákazníky za použití několika kanálů.

 

 

IBM bude k řešení poskytovat i své konzultační služby, zejména při vyhodnocování, rozvoji a využívání nových webových možností. Poradci IBMi (IBM Interactive) budou spolupracovat s klienty na instalaci Customer Experience Suite tak, aby byla zajištěna lepší diferenciace, vyšší příjmy, produktivita, efektivita a snížení nákladů prostřednictvím optimalizovaného uživatelského zážitku.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality