Celá transakce, kterou provedla IBM Global Services China, stála 15,8 miliónu USD. Podíl v Sichuan Changhong Electric koupila IBM přímo od mateřské společnosti Sichuan Changhong Group, která je největším akcionářem Changhong Electric. Changhong Group převedla 16. ledna 29,76 miliónů akcií při kurzu 3,64 CNY za akcii. Obchodování s akciemi pak pokračovalo na kurzu 3,67 CNY a uzavíralo se na 3,72 CNY za akcii.
Changhong je největší čínský výrobce TV, který ovšem produkuje i klimatizace a další elektroniku jako MP3 přehrávače, set-top-boxy nebo DVD přehrávače. Společnost je zároveň zákazníkem IBM, kdy implementovala model IBM Product Innovation Management z nabídky IBM Global Services.
Důvod nákupu těchto akcií není zatím zcela jasný, nicméně řada výrobních společností se v Číně díky současné recesi dostává do problémů a část obchodníku tento krok považuje i za jakousi investiční sondu. Obecně se totiž předpokládalo, že se Čína se svými dolarovými rezervami přesune do pozice investora, ale dosud se tak nestalo.